2012-06-16

Sayın RAHMİ KOÇ karikatürümü çizdi.!!





KARİKATÜR ÇİZİLİRKEN, VİDEO GÖRÜNTÜLERİ YER : BEYLİKDÜZÜ MİGROS 5M







SANATÇI DUYARLIKLI, MÜTEVAZİ İŞ ADAMI RAHMİ KOÇ.

Migros 5M etkinlikleri sırasında İş adamı Sayın Rahmi Koç karikatürü'nün çizilmesini istedi . kendisine karikatürü çizip hediye ettim. Bende senin karikatürünü çizimde gör değince çok şaşırdım, henüz şaşkınlığım geçmeden karikatürü çok kısa bir sürede çizerek bana uzattı.

                                                                                                                                                                                 Serdar Kıcıklar


Karikatür'üne bakarken






Karikatür'ümü çizerken.!
Koç: Ben Kenan Paşa değilim.
MAĞAZANIN açılış etkinlikleri çerçevesinde Karikatürist Serdar Kıcıklar, Rahmi Koç’un  karikatürünü de çizdi. Çizimin sonunda, Rahmi Koç’da, Kıcıklar’ı karşısına oturtarak, “Bende şimdi senin resmini çizeceğim” diyerek karikatürünü çizip, imzaladı. Koç, gazetecilerin “1 milyon TL eder mi?” sorusuna ise “Ben Kenan Paşa değilim” yanıtını verdi


Hiç yorum yok: